Te servesc cu SUSHI delicios de ziua mea

Imi sunteti dragi, va multumesc pentru sutele de urari si mesaje trimise. Drept rasplata va servesc cu sushi. Norocul meu ca s-a inventat tehnologia si pot sa impartasesc cu cat mai multe persoane noile mele retete culinare.

Pentru SUSHI avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

150 Orez fiert

2 lingurite de otet

1 lingurita de zahar

100 g de somon crud

1 avocado

1 castravete mediu

foi de alge

susan

wasabi

sos de soia

Prepararea este simpla, desi prima impresie este ca a face sushi e complicat. In video-ul de mai sus v-am aratat ca nu e chiar asa!

Va urez pofta buna!

Leave a Reply

