Primul contact cu vegetarianismul

Există un moment în care fiecare dintre noi aude, vede sau întâlnește persoane care au devenit vegetariene. Mie mi s-a întâmplat în liceu. Aveam o colegă de clasă, Ancuța, care nu se hrănea cu carne.

Fiind consumatoare înrăită de carne (în familia mea nu exista fel de mâncare care să nu conțină proteină animală), mă uitam cam ciudat la prietena și colega mea de clasă, neputând să înțeleg la vremea respectivă cum poate trăi un om fără carne. Oare nu moare!?! Acum îmi vine să râd când îmi aduc aminte :))))))

De atunci nu am mai auzit decât de posturi și de dezlegarea la pește. După ce am venit în București la facultate, tot în același mediu consumator de carne m-am învârtit. Până într-o zi când am ajuns la nutriționist și m-a provocat să nu mai mănânc de niciun fel carne timp de șase luni, după care e decizia mea dacă revin la vechiul stil alimentar.

Ce-a urmat după vă voi povesti de-a lungul aventurii Iubim Și Gătim, până atunci vreau să îmi spui într-un comment mai jos  când ai auzit prima oară despre vegetarieni și ce imagine s-a creat în mintea ta atunci?

Leave a Reply

