Energie în farfurie: ”Cu un bol de supă și o salată am putut să hoinărim vreo 2 ore prin pădurea Snagov”(VIDEO)

Sunt atât de recunoscătoare că am putut să împărtășesc momente așa minunate cu voi! Vă mulțumesc tuturor celor care ați luat parte la Celebrarea Primăverii și la Energie în farfurie!

Am preparat împreună o supă rece de castraveți și o salată colorată și vitaminizată! Mădălina are dreptate când spune că am avut super multă energie! Toți am avut ceva de spus și mă bucur că am avut onoarea să iau masa cu voi. Sper să țineți cont de sfaturile culinare primite și să vă îmbunătățiți viața prin practicarea lor.

PROMIT că următorul atelier Energie în farfurie va dura mai mult, mult mai mult! Și vom avea și desert!!!!

Voi ce care veți participa pe viitor, aveți aici mărturiile primilor participanți (vântul a fost si el cu noi):

Îmbrățișări vă transmit și poze multe pe Facebook! Nu uita sa ne dai LIKE și SHARE!

Leave a Reply

