Mi-am dat demisia pentru Iubim Și Gătim

Am făcut-o! După o săptămână în care m-am dus în fiecare dimineață la birou decisă să-mi dau demisia, în sfârșit s-a întâmplat. Cred cu tărie în proiectul Iubim Și Gătim! Cred că pot să fac mai mult, să construiesc mai mult, să creez mai mult!

Sunt omul acțiunii, să stau închisă într-un birou 5 zile pe săptămână este prea mult pentru mine. Am suferit din cauza asta în ultimele 6 luni! Și nu numai din cauza asta, ci și pentru faptul că nu mă puteam exprima, creativitatea mea era din ce în ce mai reprimată! Să vinzi ”protecție la foc” nu e un lucru tocmai ușor! Dar m-am compromis! Singură am ales să accept postul!

Am auzit multe persoane, în ultima vreme, că își vor da demisia! Unele au făcut-o deja, altele încă mai analizează contextul, iar altele nu au curaj! Mare curaj este să iei viața în piept și să spui: De azi vreau ceva mai bun pentru mine! Vreau să muncesc de plăcere! Vreau să am satisfacție atunci când fac ceva! Vreau să fiu liber și fericit prin ceea ce aduc în viața mea și a altora!

De acum lucrurile vor sta cu totul altfel! Energia începutului este cea care îmi dă avânt și care mă poartă spre idei și planuri noi!

V-am pupat și am fugit! Am o agenda încărcată!

Tu de ce ți-ai da demisia? Te rog să împărtășești cu mine dorințele tale!

17 thoughts on “Mi-am dat demisia pentru Iubim Și Gătim

  1. Bravo, este un pas înainte, nu privi acest lucru ca pe un pas înapoi. La fel am făcut şi eu acum vreo 6 luni, la fel statul între 4 pereţi la birou mi sa părut de nesuportat. Avem nevoie să facem ce simţim că e bine pentru noi. Felicitări şi succes în noile proiecte.

  2. Bravo ! Succes in tot ce faci ! Am facut si eu pasul asta, pentru proiectul meu (hranatate.ro) si acum…ma simt extraordinar de bine si nu regret o clipa ! E nasol cand simti ca ceea ce lucrezi nu te implineste si pe plan personal…din pacate, multi sunt legati de maini si de picioare de postul respectiv (credite, salariu fix, familie etc) si putini sunt cei care nu au curajul sa o faca. Dar, eu cred cu tarie ca atunci cand ceea ce vrei sa faci are un scop nobil, cum ar fi preocuparea de a le nivela drumul si altora catre un stil de viata sanatos, atunci Universul (Dumnezeu) nu te lasa si iti ofera tot ce ai nevoie pentru a reusi. Iti doresc succes, te citesc de ceva vreme si imi place proiectul tau ! E minunat !

  3. @ Delia. Si eu iti multumesc pentru sustinere si cred ca impreuna (toti promotorii stilului de viata sanatos) putem aduce un alt nivel de constiinta in ceea ce priveste hrana si lipsa bolilor! Chiar vreau sa lucrez la crearea unei comunitati! Te bagi?

  4. felicitari fetelor…este foarte important sa fi motivat in ceea ce faci.iar motivatia sa nu fie o ipoteca sau studiile copilului…………he,he…BAFTA.Si cand ajung in tara am sa guste negresit din bunatatile tale Florentina.

  5. Felicitari Florentina. Mi-am dat si eu demisia in urma cu 3 ani, pentru florile presate.
    Desi toti in jurul meu spuneau ca sunt inconstienta (si poate ca am fost putin), nu m-am lasat influentata de ei, ci de impulsul de moment, de forta viselor mele, de credinta ca totul va fi bine. Si asa este, chiar daca nu e usor uneori, insa ma simt libera si responsabila pentru viata pe care mi-o creez.
    Iti urez mult curaj si inspiratie in continuare!

  6. Păi au fost cam împărţite “demisiile” astea. Din unele joburi mi-am dat eu demisia, din altele am fost dată afară. Motivul: nesupunere şi nerecunoştinţă.
    Aşa am ajuns la concluzia că oricât de bun angajat ai fi, dacă eşti din afara “familiei” (străin de naţie, cu familie personală, etc.) oricum ai foarte puţine şanse să rămâi prea mult timp într-un loc.
    Era să uit: mi-am dat şi demisia odată din jobul de soţie. Dar asta e “altă mâncare de peşte”… 🙂

Leave a Reply

