Am vopsit ouă cu sfeclă. Experiment eșuat!

Sursa Foto: Blogul meu cu pozeÎn Joia Mare, conform tradiției, se roșesc ouăle pentru Paște. Cum ECO este la modă și trendul circulă pe net, am zis să experimentez vopsitul ouălor cu sfeclă.

Procedura era așa: O sfeclă se taie bucăți se pune la fiert cu 2 linguri de oțet la 1 litru de apă. Ouăle se spală bine și se pun la fiert 15-20 de minute.

Să vedeți ce a ieșit! Îmi pare rău că nu am făcut poze să vi le fi arătat. Și dai, mă apuc de treabă. Pun la fiert sfecla cu apa. Apa roșie, roșie, mare bucurie pe mine. Sa vezi ce ouă vopsesc, mă gândeam eu. Adaug oțet 2 linguri la litru de apă. Pun ouăle!

Și fierb, și fierb! Trec 5 minute, nici urmă de colorare. Mai pun oțet, poate poate am noroc! Le mai las sa fiarbă încă 10 minute. NIMIC! Deja după 17 minute, treaba era clară! Ouăle crăpate vai mama lor! Apa roșie, roșie! Și eu nemulțumită.

Așa deci și prin urmare, experimentul a EȘUAT. Dacă voi ați reușit să le vopsiți cu sfeclă sau prin orice altă metodă ECO, vă rog să îmi scrieți într-un comment, pe Facebook sau Twitter!

Leave a Reply

