Detoxifiere și alcalinizare după Sărbătorile Pascale – Metoda de 5 zile

joanavargasnaturalbeauty.comA trecut vacanța de 1 Mai și de Paște, vacanță în care ne-am ospătat cu bunătăți care mai de care. Vrem nu vrem, acum resimțim efectele. Cu toate că avem un stil de viață sănătos, perioadele sărbătoril0r sunt sunt cele care ne fac sa devenim mai permisivi în alimentație.

Am avut un Paște extraordinar în Maramureș, pe care vi-l recomand cu căldură! M-am plimbat cu mocanița pe Valea Vasserului, am vizitat mânăstiri superbe, am urcat pe trasee periculoase în munți, m-am întâlnit cu vipere! Însă cel mai mult am mâncat. Preparatele culinare din Maramureș sunt delicioase!!! În aproape fiecare fel de mâncare se folosește lapte sau smântână. Aici am avut noroc, pentru că totul este natural, animalele și păsările nu sunt stresate, iar laptele și ouăle au un gust deosebit.

M-am simțit grasă după 8 zile. Spre surprinderea mea, cântarul arăta doar 1 kg în plus. Abia după aceea mi-am dat seama că ma umflasem de la atâtea prăjituri, ciorbe, sarmale cu păsat și alte bunătăți făcute de mătușica mea Șofrona.

Acum trecem la detoxifiere si la pregatirea corpului pentru vară. Vă propun și vouă metoda mea de detoxifiere de 5 zile:

Ziua 1-2: Suc de portocale 3-4 litri pe zi. Sucul reprezintă mesele principale. Cele două zile în care se consumă doar suc, nu ar trebui să vă pună probleme. În cazul în care simțiți foame mare consumați portocala întreagă. Sucul de portocale consumat de stomacul gol nu crează aciditate, la contactul cu sucurile gastrice el devine alcalin. De asemenea, se recomanda consumul de apă.

Ziua 3: Dimineața și seara se consumă tărâțe înmuiate în suc de mere. Vezi aici rețeta! (este important să ai semințe de dovleac și floarea soarelui crude). Pe parcursul zilei, mere sau suc de mere 2-3 litri. Tătâțele ajută la curățarea intestinelor, iar merele alcalinizează.

Ziua 4: Dimineața 500 de ml de apă cu lămâie. Apa să fie la temperatura camerei sau caldă. După 1 h, se consumă fresh de spanac. Spanacul frunze se spală, se trece prin storcătorul de fructe împreună cu o jumatate de castravete mare. La sfârșit se adaugă lime. Paharul ar trebui să fie de 400 ml. Se bea încet!

La prânz se poate mânca orez brun fiert, doar stropit cu ulei de măsline și sare de mare. O altă alternativă sunt cartofii copți cu unt.

Seara se recomandă același meniu ca la prânz. De exemplu, daca am mâncat orez, voi consuma tot orez.

Ziua 5: Dimineața 500 de ml de apă cu lămâie. Apa să fie la temperatura camerei sau caldă. După 1 h, se consumă fresh de pătrunjel. Sucul de pătrunjel curăță sângele. În restul zilei se consumă doar morcovi și țelină. Poți rade legumele și adăuga sare și ulei de măsline, sau le poți tăia sub formă de sticksuri. Crează o varietate de forme pentru a le consuma cât mai simplu.

Aștept cu nerăbdare să îmi povestești experiențele prin care ai trecut în timpul curei de detoxifiere și alcalinizare! Dacă ți-a plăcut dă-ne SHARE și LIKE!

Te pup!

 

Leave a Reply

