Cum o gură de cola m-a pus direct la pământ

POLFOTO Drinking CokeNu beau sucuri acidulate! Stomacul meu nu le acceptă! Singur și-a format această deprindere încă din adolescență, când părinții ne cumpărau Frutti Fresh, Sprite sau Coca Cola. Corpurile noastre fiind inteligente își formează singure mecanisme de apărare.

Romanii sunt mari consumatori de băuturi carbogazoase, numai anul trecut Coca Cola a vândut 162 miliarde de navete de băuturi. Am cunoscut de curând o fată, care a recunoscut că fusese dependentă de Coca Cola. Din mărturisirile ei avea probleme serioase cu dantura și cu stomacul.

Dar să revenim la experimentul concret. În una din zile, mama a cumpărat Coca Cola, nu știu ce a apucat-o că de fel nu bea. Trec pe lângă sticlă de mai multe ori, o ignor. A doua zi, necuratul mă îndeamnă să iau o gură. Și o iau! În momentul în care s-a dus pe gât în jos băutura am simțit niște arsuri puternice pe esofag. Atât de dureroase erau încât m-am ghemuit la pământ și nu știam cum să reacționez. Spre norocul meu, băusem foarte puțin și criza a trecut repede.

Sunt recunoscătoare pentru astfel de experiențe, pentru că doar așa putem realiza și accepta lucrurile așa cum sunt! Este foarte important să conștientizăm cât de mult rău ne poate face consumul de băuturi carbogazoase. Cu toții ați auzit și văzut experimentul în care o bucată de ficat se topește în cola. Sau coaja de ou care dispare, după ce oul este ținut în Coca Cola (vezi experimentul mai jos).

Dacă ești împotriva consumului de Coca Cola și a altor băuturi cu efecte grave asupra sănătății dă SHARE acestui articol!

One thought on “Cum o gură de cola m-a pus direct la pământ

  1. Cu ocazia asta am aflat care e cea mai simplă metodă de decojit un ou :))
    Glumesc… Nici eu nu consum sucuri acidulate, am renunţat la ele încă din copilărie, cât se poate de natural şi uşor(mama mă certa adesea că nu-mi termin sucul din pahar :)) ). Între timp, organismul meu a lucrat el la ceva în interior, că numai mă pomenesc, prin clasa a 8-a (fiind la mare mai cumpăra tata câte un 7up), că nu mai pot înghiţi nimic acidulat. Pur şi simplu, la mai mult de 2 guri consecutive, începeam să sughit violent şi parcă-mi ieşea sucul înapoi :)) Scuze de imaginea nu tocmai agreabilă.
    Acum am mai mult de 10 ani de când nu mai consum nimic cu acid (nici apă carbogazoasă). Acum 2 ani am luat o guriţă de cola la sticlă din aia mică, să-mi amintesc gustul, dar nu mi-a provocat niciun fel de poftă (din fericire nici reacţii advrese), poate doar câteva vagi amintiri 😀
    În rest, apa plată, limonada cu ghimbir, freshul de portocale, ceaiurile, smoothie-urile etc îmi fac zilele mai frumoase şi mai … hidratate! :))
    Îmi pare rău că a trebuit să se manifeste atât de puternic la tine reacţia organismului împotriva băuturii pline de chimicale (dar cu arome naturale, cică aşa scrie pe sticlă), însă poate asta va da de gândit acelor persoane care încă mai beau Cola..
    Multă sănătate şi o zi frumoasă!

Leave a Reply

