Alimente contraindicate bolnavilor de cancer

Sursa Foto: current.com

Sursa Foto: current.com

Din nefericire, tot aud de cazuri de bolnavi de cancer, între prieteni și chiar la mine în familie. Noroc că mătușa mea, alta decât cea de la Maramureș, este o optimistă convinsă și a reușit să depășească boala, chiar dacă a rămas fără un sân. Una din principalele cauze ale cancerului este alimentația nesănătoasă.

Întotdeauna mi-am pus întrebarea de ce este nevoie să avem grijă de noi abia când am dat de belea? De ce nu suntem atenți permanent la acțiunile noastre? De ce nu alegem corect ceea ce asimilăm în corpul nostru? De vină e plăcerea! Suntem dependenți de plăcere! Am face aproape orice pentru un moment atât de mic de plăcere! Ceea ce nu conștientizăm e că putem trăi într-o plăcere continua și într-o armonie continuă fără să mai suferim de boli grave.

Să luăm cazul unui bolnav de cancer, trecut de operație și în proces de chimioterapie! Chimioterapia distruge tot! Dacă aș fi medic aș interzice această procedură care te lasă fără păr, dinți și care îți distruge celulele. Cel mai important pentru bolnavul în cauză este să renunțe la obiceiurile alimentare proaste pe care le avea înainte.

Din acest moment în viața lui nu mai există prăjit (nici carne, nici cartofi, nici ceapă pentru ciorbă). Dulciurile sunt de asemenea de evitat! Sosuri și grăsimi, mai ales de origine animală nu mai au ce căuta în dieta lui, dacă dorește să mai trăiască ani buni. Brânzeturile sunt și ele de scos din alimentație, inclusiv laptele. Dacă totuși optați pentru varianta lactate, consumați doar lapte sau brânză de capră, care sunt alcaline și mai ușor de asimilat în organism.

Hrana bolnavului de cancer ar trebui să fie 80% alcalină și 20% acidă. Alimentele roșii (varză, sfeclă) îl vor ajuta la refacerea sângelui alimentele verzi (broccoli, spanac, salata verde, castravete) la hrănirea și oxigenarea celulelor.

Nu știu în ce credeți, Dumnezeu, Buddha, Allah! Oricare ar fi, rugați-vă la el. Una din cunoștințele mele, fată tânără la aproape 30 de ani a făcut cancer la sân. Mi-a spus: ”De când cu boala asta am învățat să mă rog la Dumnezeu și e mult mai bine”. Când mâncați, acordați atenție totală hranei și vizualizați cum toată mâncarea ingerată se transformă în iubire și lumină și vă vindecă tot corpul!

Vă urez sănătate multă, curaj și optimism!

Citește și:

Mixul de piper și turmeric previne miraculos apariția cancerului la sân

Vezi și:

Linte zâmbitoare cu piper și turmeric

Leave a Reply

