Supa de pui și programarea mentală

Sursa Foto: omharmonics.comDragii mei, viața de vegetarian este atât de diversă și neașteptată. Să nu vă gândiți că dacă ați luat o decizie, nu vor veni testele. Să nu vă gândiți nicio clipă că sistemele voastre mentale se schimbă automat în momentul în care ai luat o decizie. Procesul este îndelung și de durată. Veți avea momente în care veți ceda, după care vă veți redresa. Cel mai important este să știți cum să gestionați aceste momente de criză.

Foarte puțini dintre noi au devenit vegetarieni de mici. Majoritatea au decis să facă asta la diferite vârste, în deplină capacitate de decizie și conștiență. Ce înseamnă asta? Înseamnă că până la vârsta respectivă s-au format deprinderi, programe mentale și sisteme de credințe adânc înfipte în subconștientul nostru.

Dar să revenim la supa de pui. Trecuseră câteva luni bune de de când eram la dietă. Prima dieta din viața mea și care nu conținea niciun fel de carne (fusesem o carnivoră convinsă). Într-o zi am răcit, am aplicat metodele mele naturiste contra răcelii plus altele recomandate. Nimic! Nu îmi trecea! Mintea mea o luase razna și visa la o supă de pui. În subconștientul meu supa de pui era soluția pentru răceală. M-am opus o zi! M-am opus două! Doar am luat o decizie, nu? Până când am intrat în bucătărie și mi-am făcut o oală de supă de pui. Am mâncat pe săturate, după care mintea mea s-a potolit!

Ce e de făcut în astfel de cazuri? Ați putea spune: dacă aveai o voință clară și erai fermă pe poziția ta nu ai fi făcut asta! Însă situația e alta. Ceea ce am făcut eu a fost să mă împotrivesc mie însămi. Lupta a fost între eu și mine. Faptul ca am cedat a demonstrat faptul că m-am acceptat așa cum sunt. La prima vedere pare că am picat testul, dar se pare că l-am luat! De atunci nu s-a mai întâmplat niciodată să-mi tratez răceala cu supă de pui, pentru că programarea mea mentală a dispărut.

Cu siguranță ați trecut prin astfel de momente. Nu vă fie rușine și nici nu vă învinovățiți. Pur și simplu acceptați situația așa cum e și reveniți la obiceiurile sănătoase pe care le-ați încălcat. Nu e așa o tragedie! Tragedia o fac doar cei care aleg sa fie vegetarieni pentru că e la modă, în trend sau vor să epateze. Voi cei care ați adoptat un stil alimentar sănătos, faceți asta pentru voi și pentru binele votru, nu al lumii.

Ce teste ai întâmpinat în drumul tău spre un stil de viață sănătos? Scrie-mi într-un comentariu mai jos, pe Facebook sau pe Twitter.

Citește și:

Astăzi în Junk Food Vegetarian: Produsele de patiserie, tentația străzii

Leave a Reply

