Thanksgiving Friday

Nu e nici ziua recunoștinței, nici vinerea reducerilor! Este o zi specială de vineri, pe care eu am ales-o pentru a-mi arăta mulțumirea și aprecierea față de voi, cititorii Iubim Și Gătim. Și nu m-aș fi gândit vreodată că numai după 2 luni și un pic de când există Iubim Și Gătim, oameni din 70 de țări pot urmări un blog culinar cu sfaturi de nutriție. E drept, nu mă așteptam!

Am început proiectul Iubim Și Gătim din dorința de a împărtăși din experiențele mele pe un drum numit: stil de viață sănătos. Am trecut prin multe peripeții, de care veți auzi. Și tot atunci mi-am dat seama cât de important este să ai susținere, să primești un sfat, să știi că există cineva care are aceleași convingeri și credințe ca și tine.

Mi-am dat demisia pentru proiectul asta! Îl fac din pasiune, îmi place să scriu, să mă documentez, să filmez rețete și mai ales să împart cu voi experiențele. De aceea vă sunt recunoscătoare că m-ați ascultat încă de la prima emisiune (filmată fără lumina corespunzătoare, de sunet nu mai vorbesc:) ) și că sunteți aici.

cititoriE surprinzător pentru mine și nici măcar nu îmi vine să cred când văd statisticile pe harta din wordpress. Sunteți fantastici! Vă mulțumesc pentru interesul cu care vreți o lume mai bună, cum lucrați împreună și lucrăm împreună pentru evoluție. Da, e minunat cum fiecare aduce și contribuie în lumea asta.

Și mai am câteva mulțumiri speciale persoanelor care m-au sfătuit de-a lungul procesului și m-au învățat ce și cum să fac pentru a evolua. Suntem la început, avem 2 luni jumătate, creștem exact ca un copil fericit și sănătos.

cititori1Cu mulțumiri deosebite și pentru românii din diaspora, Spania, Italia, Franța SUA UK sunt câteva din țările cele mai interesate de informațiile de pe blog. Însă, nu pot să nu le mulțumesc și celor din Bermuda, Brazilia, Martinica sau Korea.

Dragi români, vă apreciez și sunt mândră că împreună putem construi o societate nouă, bazată pe înțelegere, compasiune și iubire. Și nu uitați că hrana stă la baza tuturor proceselor nostre fizice, emoționale, mentale și spirituale.

Pune și tu o cărămidă la temelia unei lumi mai sănătoase și distribuie articolele și emisiunile Iubim Și Gătim mai departe prin toate mijloacele google+,  FacebookTwitter etc!

Leave a Reply

