Știi care sunt cele mai importante 3 reguli pentru a fi sănătos? E mai greu decât credeai

Sursa Foto: homeopaticpliscenter.comE greu să fii sănătos! E greu pentru că multora le lipsește voința și starea de conștiență. Din fericire sau din păcate, Cineva acolo Sus ține să ne amintească atunci când suntem pe calea greșită că e timpul să ne oprim. De fapt e atât de ușor să fii sănătos, dacă am fi în stare să ne formăm stilul de viață de mici am experimenta mai simplu pragurile peste care trecem. Bolile nu ar mai exista, iar noi ne-am învăța lecțiile într-un mod mult mai plăcut.

Sunt trei reguli foarte importante pentru a fi sănătos. Dacă ești conștient de ele, viața ta va fi mult mai echilibrată și frumoasă.

Regula Nr 1: Respirația corectă. Nu știm să respirăm! Da, e adevărat! Acum poate te revolți și negi: cum să nu știu, altfel aș muri? Ei bine mulți dintre noi nu știm. Respiram superficial, fără să știm că celulele noastre pot întineri doar printr-o oxigenare corectă. Am învățat să respir corect la 25 de ani. Eram conștientă că nu aduc suficientă energie în corp prin respirație și era musai să fac ceva!

Știi că poți respira în creier, în mâini, în picioare, în fiecare celulă din corp? Nu râde! Așa e! Fă un curs de știința respirației sau caută câteva exerciții de respirație pe net și vezi dacă ți se potrivesc. La început nu vei putea să le faci, însă în timp vei căpăta experiență.

Regula Nr 2: Hidratarea corectă. Auzi în stânga și în dreapta că e bine să bei 2 litri de lichide pe zi și te oprești la Cola, alcool sau alte băuturi acidulate, inclusiv apă minerală. Nu vreau să îți spun celebra poveste: suntem 70% apă, planeta este în proporție de 70% apă, e bine sa bei apă!

Vei spune: da știu că trebuie să bei doi litri de apă pe zi, dar eu nu  pot! Am încercat, dar nu pot! Îți spun eu NU ai încercat suficient! Nici eu nu puteam să beau 2 litri de apă pe zi și nu făceam decât să mă plâng că nu pot să beau. Scuze penibile, când a fost nevoie să o fac, am reușit! Mai greu, dar am reușit! Acum corpul meu nu mai poate să stea fără apă și îmi cere atunci când nu are suficientă sau am băut prea puțină.

Nu există nu pot atunci când vrei ceva. Există doar scuze inventate de minte și de lene pentru a te ține pe loc. De aceea, îți recomand cu căldură să găsești o metodă prin care să bei 2 litri de apă pe zi. Apa e necesar să fie plată și să aibă un pH ridicat.

Regula Nr 3:  Alimentația corectă. De câte ori ai zis: ”De azi nu mai mănânc prostii! Mă focusez numai pe hrană sănătoasă!” Bravo, e bine că ai inițiativă! Te-a ținut maximum 3-7 zile după care ai cedat din nou. Pentru a adopta un stil de viață sănătos ai nevoie de cel puțin 6 luni. În acest interval se produc numeroase schimbări la toate nivelele, metal, fizic, emoțional, spiritual.

Suntem obligați să avem o alimentație sănătoasă de o boală instalată sau de un disconfort major. De ce trebuie să așteptăm să ajungem acolo? Și eu am ales hrana sănătoasă după ce am dat un pic de belea și îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu a fost așa de grav.

În concluzie nu aștepta să dai cu capul de pragul de sus ca să-l vezi pe cel de jos! Folosește-te de cele 3 reguli de bază! Ia o decizie ACUM! Și dacă ai nevoie de ajutor nu ezita să îl ceri! Sunt aici și sunt gata să fiu alături de tine pe noul drum!

Spune și altora despre cele mai importante 3 reguli pentru a fi sănătos pe google+,  FacebookTwitter etc!

Citește și:

Alcalinizarea, cea mai sigură metodă de întinerire

2 thoughts on “Știi care sunt cele mai importante 3 reguli pentru a fi sănătos? E mai greu decât credeai

  1. Interesant articol. Si adevarat. Dar prima si cea mai importanta regula a sanatatii (si nu numai) este ATITUDINEA POZITIVA si un sistem corect de gandire! 😉

Leave a Reply

