Iubim Și Gătim la centrul de formare 10 Plus. Mi-am răsfațat colegii cu bruschete de roșii cu sos verde

Da, am ținut secret! Va spun acum în premieră ca mai am exact o săptămână până la examenul de absolvire al cursului de Tehnician Nutriționist. În wekendul acesta am ales să îmi răsfăț colegii cu o rețetă delicioasă de bruschete, special creată pentru ei: Bruschete cu roșii și sos verde. Dacă sunteți cuminți vă dau și vouă rețeta :

20130629_101437

Bruschete cu rosii si sos verde

Fetele au ghicit ingredientele! Le-am spus și pe cele secrete! 😀

20130629_101629

Ele sunt viitoarele mele colege în domeniu. Sper să ne sfătuim și după curs. 🙂

20130629_115916

Din păcate nu toată lumea a fost azi la curs. O pârăsc pe Ofelia că a plecat mai devreme. :)))

20130629_115947

2 thoughts on “Iubim Și Gătim la centrul de formare 10 Plus. Mi-am răsfațat colegii cu bruschete de roșii cu sos verde

  1. Multumim, Florentina! Bruschetele au fost un deliciu! Sau cum se spune: “Sarut mana pt masa, c-a fost buna si gustoasa, si gospodina frumoasa!”

Leave a Reply

