Ce să faci în vacanță să nu iei kilograme în plus

masa mykonisOh, vacanța! E așteptată de toată lumea. La mare, munte, în marile orașe, în țară, afară, numai vacanță să fie! Ne bucurăm pentru că în vacanță ne odihnim, ne refacem bateriile, ne distrăm, dar și ne permitem excese culinare. Și aici intervin în numai 7-8 zile câteva kilograme pe burtică, pe coapse, kilograme pe care le regretăm când ajungem acasă. Dar vai ce m-am îngrășat în vacanța asta, mai rău ca niciodată!

În vacanță mâncarea generoasă și în general nesănătoasă nu prea lipsește de pe farfuria turistului. Descoperi locuri noi cu tradiții culinare noi pentru tine și e normal să îți satisfaci curiozitatea. Și eu aș face la fel! Am avut vacanțe în care am luat în greutate 1-2 kg, însă am avut vacanțe în care am slăbit. Cel mai important este să păstrezi un echilibru și să mănânci tot ce își place fără să ai de suferit mai târziu.

Uite ce fac eu în vacanță pentru a rămâne în formă:

1. Mănânc tot ce îmi place cu măsură! Profit de gustul mâncării pentru a-mi satisface mintea, am însă grijă de corpul meu pe mai târziu. Știu oferta e mare și acum mă gândesc la platourile cu prajituri :).

parada2. Fac sport, plimbări lungi sau dansez foarte mult! Dacă merg într-un hotel, la noi sau afară, mă interesez dacă are sala de fitness sau piscina. Un club sau o discoteca (a la Maramureș) sunt excelente pentru a consuma din caloriile acumulate peste zi. Vizitarea obiectivelor turistice din zona sunt mai importante pentru mine decât sesiunile de shopping.

3. Mă odihnesc suficient! Foarte rar îmi aleg un concediu de odihnă. Sunt o persoană activă și curioasă. Deși am un program destul de vast în vacanță ( de exemplu de Paște în Maramureș am urcat 2 munți 😀 ), mă odihnesc suficient și astfel efortul depus devine benefic pentru organism.

Cam asta ar fi rețeta succesului în vacanțele mele. Când revin acasă am grijă să intru pe o cură de detoxifiere, pentru a-mi regla funcțiile organismului și echilibra pH-ul.

Despre tine ce îmi poți spune? Câte kilograme ai luat în greutate în ultima vacanță? Poți să îmi spui într-un comment pe blog sau pe  Facebook și Twitter!

Citește și:

Cum să te hrănești la mare! Cele mai simple metode

Leave a Reply

