Iubim: Oamenii

DSC_0015E timpul să facem povestea completă și să îl aducem pe Iubim în peisaj! Gătim în fiecare săptămână ceva simplu și delicios,  aproape zilnic vă spun sfaturi nutriționale și procese transformatoare, dar totul este în zadar fără Iubim, pentru că Iubim stă la baza tuturor lucrurilor din viața noastră și de aceea este foarte important să îl aducem lângă noi în fiecare moment!

Iubim oamenii, astfel nu ne-am fi născut pe acest pământ. Sunt absolut sigură că te simți extraordinar de bine când poți să ajuți un semen dezinteresat. Mi se întâmplă foarte des să fac asta, iar Universul mă răsplătește cu o doze zdravănă de energie și grație divină. Lucram la birou, știți povestea cu demisia. La un moment dat, mă duc la toaletă ca omul (am uitat sa menționez că aveam birourile în Marriott) și mă întâlnesc la toaletă cu femeia de serviciu plângând. O tipă tinerică, puțin aiurită din ce o observasem eu de-a lungul timpului, dar muncitoare.

Nu m-am putut abține să o întreb ce are și atunci a izbucnit: ”vor să mă dea afară pentru un lucru pe care nu l-am făcut! Ce fac eu acum fără job?”Am luat-o cu ea pe românește și i-am zis: orice  șut în fund e un pas înainte! Da, chiar așa i-am zis. I-am explicat că tot ce se întâmplă este spre binele ei și că poate mai mult. Cu siguranță va găsi un loc de muncă mai bun. S-a liniștit și am lăsat-o în treaba ei.

Peste câteva zile ne întâlnim în lift și o întreb ce face. Sigură pe ea și zâmbitoare îmi spune că și-a găsit un post de secretară și că merge la interviu, mai mult știe și limba spaniolă și asta o va ajuta. Nu i-am zis celebrul: ” Ți-am spus eu!” în schimb i-am urat succes!

Ceea ce vreau să evidențiez este faptul că oamenii, pe care noi îi considerăm răi și lipsiți de conexiune, sunt mereu în jurul nostru să ne învețe ceva, să ne arate ceva, chiar dacă în acel moment primim o înjurătură sau un sfat prețios. Eu cred că:

  • Iubim omenii pentru că sunt calzi și primitori, pentru că știm că au aceleași suferințe, aceleași vise și aceleași speranțe ca și noi.
  • Iubim oamenii pentru că ne vin în ajutor, chiar dacă nu îi cunoaștem.
  • Iubim oamenii pentru că toți suntem una și una suntem toți (mi-a luat ceva timp să înțeleg conceptul una suntem toți, dar atunci schimbarea a fost evidentă).

Toată această iubire este posibilă, numai dacă știm să ne iubim pe noi înșine. De multe ori credem că știm, însă viața ne dovedește contrariul. La o discuție cu un shaman primesc afirmația: ”Tu nu te iubești pe tine!” Sar ca arsă să mă apăr! ”Cum poți să spui că nu mă iubesc! Mă apreciez, mă respect, mă răsfăț, am grijă de mine!” Doar pentru simplul fapt că am reacționat așa vehement la afirmația lui, îi dădea dreptate. A continuat liniștit: ”Ai dreptate, te apreciezi, te respecți, dar asta nu e iubire de sine, e ce ai spus mai devreme”. A urmat un proces lung în care am aflat ce înseamnă iubirea de sine și că pot să iubesc alți oameni, doar dacă mă iubesc pe mine însumi.

Tu ce povești ai despre oamenii pe care îi iubești? De ce îi iubești? Scrie-mi într-un comment mai jos sau pe Facebook și Twitter!

Citește și:

Sunt vegetarian/ă, cum îmi aleg un partener?

Leave a Reply

