Sexy &Chic în bucătărie cu Dalar și Florentina Gionea

Ei, dragii mei și dragile mele a venit momentul să vă arăt fotografiile din cadrul proiectului Sexy&Chic în bucătărie. Dalar, bloggeriță fashionistă și moi, Florentina fondatoarea proiectului Iubim Și Gatim, consilier în nutriție și wellness am unit conceptele și a ieșit super distracție.

19[1]Am făcut două rețete delicioase: salată de linte și valeriană, să ne dea energie, și prăjitura ”Căpșunica lui Răzvan și Lămâia lui Dani”, ce va deveni cea mai faimoasă prăjitură din țară! 😀

16[1]

Nu ne pasionează cântatul, dar pentru un plus de savoare am cântat pentru salata de linte și valeriană :)))) Dalar s-a ocupat îndeaproape de ținutele nostre: pantofi Musette, ținute Le Petit Marais, accesorii Meli Melo.  Mulțumim magazinului Kika pentru bucătăria superbă în care ne-a permis să ne desfășurăm!

1c[1]

Salata de linte și valeriană raw a fost delicioasă. Ne-am înfruptat din ea și noi și Laksmi Bărbuș, make-up artistul nostru, Elena Stan, hairstilistul nostru și Laura Caraculacu, responsabila cu fotografiile cu care vă delectați acum :).

13[1]

La desert, Dalar a învățat cum să felieze căpșunica lui Răzvan :). De lămâia lui Dani m-am ocupat eu! :))))))

6[1]

Atât de delicios arată prăjitura ”Căpșunica lui Răzvan și lămâia lui Dani”, că salivez în continuu!!! Da, este o prăjitură special creată pentru Răzvan și Dani și credeți-mă că are toate șansele să devină cea mai faimoasă și celebră prăjitură din România! Și așa va fi!

Pentru fashonistele din voi, Dalar va veni în curând cu informații despre ținute. Eu vă voi satisface curiozitatea cu rețetele de mai sus cât mai curând. Și mai trebuie să îți spun că prăjitura ”Căpșunica lui Răzvan și lămâia lui Dani” este delicioooooasssăăăăăă!!!!

Fii și tu parte la transformarea prăjiturii ”Căpșunica lui Răzvan și lămâia lui Dani” într-o vedetă și distribuie articolul pe Google+,  Facebook și Twitter!

Leave a Reply

