Iubim visele! Uite cele 7 sfaturi care te ajută să aduci visul în realitate!

Fotograf: Gabriel Filip

Fotograf: Gabriel Filip

Visele și speranța sunt cele care ne țin în viață! Cu toții avem vise și sperăm să le îndeplinim. Eu abia am adormit și visul meu este abia la început. Energia începutului îți dă avânt și speranță cum nu ai mai crezut vreodată. Vreau să îți dau câteva indicii prin care poți să aduci începutul visului în realitate. Aici mă situez eu și în funcție de cum voi avansa pe parcurs îți voi spune și ție.

Visam, de multe ori visam. Știam că am capacitatea de a produce schimbări în oameni și știam și modalitatea prin care pot să fac asta, însă ceva lipsea și orice încercare devenea un eșec. Mă durea și plângeam și dădeam vina pe alții, până am renunțat și m-am lăsat purtată de evenimentele vieții. Mă detașasem, iar viața m-a dus în direcția corectă!

Uite câțiva pași esențiali pentru a reuși să aduci începutul de vis (vocație i-aș spune eu) în realitate:

  1. Află ce îți dorești (visul) și mai ales dacă ți se potrivește!      Când ai vise doar mentale, care nu-ți hrănesc și sufletul, ci doar mintea, vei primi piedici de peste tot.
  2. Găsește o strategie să pui în practică visul! Chiar dacă e doar pe hârtie. Scrie-o și apoi vezi ce poți pune în practică ACUM!
  3. Ține pentru tine toate planurile!     Împarte-le doar cu prieteni și persoane care te pot sfătui spre evoluție. Nu ai nevoie de invidii, ci de ajutor.
  4. Găsește-ți un mentor!   O persoană pe care o admiri și în care ai încredere. Nu spune că e greu, dacă vrei cu adevărat vei găsi mentorul potrivit. Totul este să crezi! Te poți întâlni cu el oriunde, chiar și la semafor.
  5. Dezvoltă-te personal! Dezvoltarea personală este extrem de importantă. Cu cât crești ca ființă cu atât lucrurile se deschid în calea ta și visul e mai aproape de manifestare!
  6. Fii perseverent/ă!   Am început multe proiecte, multe idei, însă m-am oprit din drum. Am pierdut mii de euro, dar am învățat din asta și nu îmi pare rău!
  7. Manifestă credință activă!   Ce înseamnă asta? Înseamnă că acțiunea făcută cu cap te aduce mai aproape de visul tău. Fă orice acțiune mică și ți se va deschide una și mai mare. Și tot așa pas cu pas, ți se clarifică următorii pași. E ca urcatul pe trepte.

Noi, românii suntem un popor care vrem totul dintr-o dată! Ei bine, nu se poate! Mi-a luat mult să înțeleg asta. În sfârșit am înțeles strategia. Am investit ani și bani în dezvoltarea mea personală și o voi face asta până în ultima clipă a vieții. Merita!

Am izbucnit în plâns dimineață, era de bucurie. Nu știam cum să reacționez, ba râdeam, ba plângeam. Nu îmi venea să cred că am reuși să filmez prima reclamă, de fapt sunt 35 de reclame (de parca Universul a vrut să se recompenseze 🙂 ). În subconștientul meu s-a schimbat ceva. Am mai depășit încă o barieră și ma declar recunoscătoare și deschisă spre evoluție.

Iubim Și Gătim este pentru mine foarte important și voi continua să mă pregătesc constant pentru a duce la capăt visul.

Și TU ai un vis, împarte-l cu mine pe blog, pe Facebook sau pe Twitter!

3 thoughts on “Iubim visele! Uite cele 7 sfaturi care te ajută să aduci visul în realitate!

Leave a Reply

