Îți vine să crezi ce mănâncă unul dintre cei mai puternici bărbați din lume?

patrikCredem, da, credem că produsele de proveniență animală ne dau puterea cea mai mare atunci când le consumăm constant. Însă multe persoane vin cu exemple clare din ce în ce mai des. Mă așteptam să văd oameni care fac diverse sporturi că au o alimentație specială, însă nu un culturist.

Patrik Baboumian este vegan de curând și vegetarian încă din 2005. Asta nu îl împiedică, ci și mai mult îl ajută să se mențină campion la ridicat greutăți. Patrick  este Campion european în RAW-Powerlifting (GPA), Campion german în Loglift pentru al 4-lea an consecutiv și deține Worldrecord în prova: 1:26 minute cu 20 kg și Worldrecord în Keglifting: 150 kg.

Culturistul spune pe blogul său că este la fel de puternic de când este vegetarian, iar de când a renunțat la produsele de origine animală are mult mai multă energie. ”Sursele mele principale sunt laptele de soia, pudra de proteine din soia, tofu, nucile și fasolea. Ca să am energie pentru antrenamente, consum carbohidrați din orez, cartofi, ovăz și multe fructe și legume. Îmi fac shake-uri și smoothy-uri ca să consum calorii lichide, e greu pentru mine să consum multe calorii solide fără să mă îngraș”, a explicat Patrick pe blogul personal.

Sincer eu îl cred, știu persoane vegane care fac sport de cel puțin 3 ori pe săptămână (antrenament intens) și se simt excelent. Și eu în perioada când nu consumam deloc proteină animală mergeam la sală câte 2-3 ore pe zi, de trei ori pe săptămână ( I miss that 🙂 )

Deci se poate, totul e să crezi! Crede și dă LIKE și SHARE pe  Facebook și Twitter !

Sănătate și succes

Florentina

Consilier în nutriție și wellness

Leave a Reply

