Cea mai bună carte de citit pentru un stil de viață sănătos! Ai citit-o?

Arta-de-a-iubi-Don-Miguel-RuizE mică, nu e deloc scumpă! E super ușor de citit și o găsești în aproape orice librărie. Este o carte ce ar trebui citită de toată România, de la cel mai mic până la cel mai mare. Acestă carte stă la baza înțelegerii simple a faptului că noi funcționăm pe bază de iubire. Și nu, nu e Biblia!

Recomandarea din această săptămână este cartea ”Arta de a iubi” de don Miguel Ruiz. Este o carte pe înțelesul tuturor care explică modul nostru de funcționare. Îți recomand cu drag această carte. Din momentul în care am citit-o nu am făcut altceva decât să pun și altora despre ea și să o dăruiesc cât de des am ocazia.

”Arta de a iubi” explică natura omenească (ființe de iubire), cum acționează frica asupra nostră și cum o putem îndepărta. Și mai mult, povestește despre cum să accesăm iubirea de sine pură și adevărată care ne ajută să trăim armonios cu noi înșine și cu alții. Ca să înțelegi mai bine, am extras povestea bucătăriei magice pentru tine:

<<Imaginați-vă că aveți acasă o bucătărie magică, în care puteți obține pe loc orice fel de mâncăruri, din orice colț al lumii, în orice cantități. Cu o asemenea bucătărie nu mai aveți cum să vă faceți griji legate de mâncare; orice doriți apare instantaneu pe masă. Evident, sunteți foarte generos cu mâncarea dumneavoastră, pe care o dăruiți necondiționat altor persoane, fără a aștepta nimic din partea lor. Oricine intră în casă dumneavoastră este invitat la masă, din simplă plăcere de a împărtăși alimente. În acest fel, casă dumneavoastră este întotdeauna plină cu oameni care vin să mănânce în bucătăria dumneavoastră magică.
Într-o zi, cineva bate la ușă. Este o persoană de sex opus, care a adus o pizza. Ea vi se adresează : ”€œHei, vezi această pizza? Am să-ți dau ție această pizza dacă mă lași să-ți controlez viață, dacă accepți să faci tot ce voi spune eu. Nu o să-ți mai fie niciodată foame, căci eu voi aduce pizza în fiecare zi. Tot ce ai de făcut este să te porți frumos cu mine.”
Vă puteți imagina reacția dumneavoastră? În bucătăria dumneavoastră puteți obține pe loc aceeași pizza, ba chiar una mai bună. Iar această persoană vine și vă oferă hrană, dacă acceptați să faceți tot ce spune ea. Probabil că o să râdeți și o să-i spuneți:  ”€œNU, mulțumesc! Nu am nevoie de mâncarea ta. Am suficientă mâncare. Poți intră în casă mea și poți mânca orice dorești, iar eu nu am să-ți cer nimic în schimb. Nu voi face însă niciodată ceea ce dorești tu să fac. Nimeni nu mă poate manipula cu ceva de mâncare.”
Acum imaginați-va exact opusul situației de mai sus. Au trecut câteva săptămâni de când nu ați mâncat. Sunteți foarte flămând și nu aveți niciun ban pentru a vă cumpăra de mâncare. Aceeași persoană vine la dumneavoastră cu o pizza și va spune: ”€œHei, ți-am adus de mâncare. Singura condiție ca să primești această pizza este să faci ce spune eu.”Pizza miroase foarte apetisant, iar foamea dumneavoastră este maximă. Vă decideți să acceptați hrana și să faceți ce spune persoana respectivă. După ce mâncați, ea va spune: ”€œDacă vrei, îți mai aduc, dar va trebui să faci tot timpul ceea ce îți cer eu.”

Acum aveți de mâncare, dar s-ar putea ca mâine să nu mai aveți, așa că acceptați să faceți tot ce vi se cere. Deveniți astfel un sclav din cauza mâncării, pentru că aveți nevoie de hrana. După o vreme începeți totuși să aveți îndoieli: ”Ce m-aș face eu fără pizza mea? Nu aș mai putea trăi fără această pizza. Ce se va întâmplă dacă partenerul meu va da altuia această pizza, pizza mea?” Imaginați-vă acum că în loc de hrană, avem de-a face cu iubirea.>>

Foarte frumoasă și adevărată povestea lui Don Miguel Ruiz! Vă rog să faceți exercițiul: schimbați cuvântul mâncare din text cu iubire și recitiți povestea.

Spune mai departe poveste pe  Facebook și Twitter !

Sănătate și succes!
Florentina

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Cartea ”Arta de a iubi” de don Miguel Ruiz costă între 10 și 12 lei și este publicată de Editura Mix.

Vezi și

Nosso Lar – Filmul care prezice viitorul medicinei alternative!

One thought on “Cea mai bună carte de citit pentru un stil de viață sănătos! Ai citit-o?

Leave a Reply

