Cum am slăbit 4 kilograme în 6 ore de sport

La sala cu David Beckham!

La sala cu David Beckham!

Când alegi un stil de viață sănătos și renunți la carne începi să te numești vegetarian. Însă și vegetarianismul are capcanele lui. Mintea găsește imediat scuze să mănânci toate prostiile, doar pentru că ai renunțat la carne. Regula se aplică și celor care încă se hrănesc și cu carne, dar aleg un mod sănătos de preparare. Mintea umană e șmecheră rău!

Să vedeți ce am făcut. Mi-am permis să mănânc într-o zi tot ce vreau, fac asta din când în când. Și am continuat, hai ca îmi permit și azi, mi-am mai permis și în ziua următoare și uite așa se făcu o săptămână de mâncat prostii. Adică dulciuri procesate, prăjituri, alimente bogate în grăsimi (smântană, branză grasă etc). Și am început să văd cum corpul meu depune un strat de grăsime generos. Aici e trick-ul, când ai ales să devii sănătos de ții de asta toată viața. Cu sportul am lăsat-o mai ușor și uite așa am ajuns la concluzia că 4 kilograme e musai să dispară.

Nu m-am înfometat și nici nu am făcut eforturi exagerate. Pentru a te menține sănătos trebuie doar să te întorci la programul personal de obiceiuri sănătoase și aici vorbesc despre sport și alimentație corectă. Am luat următoarele 3 decizii pentru a vedea cum pot scăpa de kilogramele în plus:

1. Renunț la tot ce înseamnă hrană nesănătoasă!     Mi-am făcut o listă cu ce ar fi bine să nu mai mănânc și una cu ce pot înlocui respectivele alimente pentru a nu fi flămândă. De exemplu, pâinea albă cu cea integrală, dulciurile cu fructele, șamd.

2. Fac sport de 3 ori pe săptămână! Nu aveam abonament la sala pe atunci și plus că dimineața mergeam la birou. Dar asta nu e un motiv să nu faci sport. Mă trezeam cu o oră mai devreme și făceam sport în casă cu muzică de pe youtube. 🙂

3. Mă țin de program atât timp cât e nevoie pentru a ajunge la rezultatul dorit. Ceea ce vroiam eu era să dau jos 4 kilograme.

Și am reușit. Procesul a durat 2 săptămâni în care am făcut exact 6 ore de sport și perioadă în care am mâncat cât se poate de sănătos. Deci în 6 ore de sport am slăbit 4 kilograme fără să sufăr de foame, cu opțiunea de a mânca feluri de mâncare sănătoase și gustoase și cu efort susținut minim. Ce poate fi mai bun de atât?

Vreau să știu povestea ta! Câte kilograme ai slăbit? În cât timp? Și prin ce metodă?

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

