Ți-ai schimba percepția despre moarte, dacă ai vedea acest film?

E a Vida Continua...Moartea, este un moment de care ne temem toți. Un moment de despărțire de familie, de cei dragi, de locul în care ne-am petrecut viața. Nici nu ne putem imagina cu ar fi să murim! Ne punem întrebări de genul: Dacă aș muri acum, ce aș regreta că nu am făcut în viață?

Mai sunt persoane care trăiesc viața ca și cum ziua de azi ar fi ultima din viața lor. E greu să faci asta, să te agiți să faci multe lucruri doar pentru că știi că nu mai ai timp. Mai sunt alte persoane care spun că nu mai au frică de moarte și că sunt pregătiți să moară. Când te decizi să înfrunți frica de moarte, vin și testele. Așa mi s-a întâmplat și acum ceva timp în urmă. Am decis că nu îmi mai e frică de moarte și că pot să o înfrunt! Și-am avut un vis! Era noapte, era la mine în casa, iar persoana cu care stătusem la masă a plecat și urma să se întoarcă să mă omoare. Știam că va face asta și încercam să găsesc ocolișuri pentru a nu mă împușca pe mine! Atunci am simțit cu adevărat ce înseamnă frica de moarte, deși eram în timpul somnului.

Acum, moartea pentru mine numai reprezintă decât o trecere spre alte lumi. Filmul pe care ți-l recomand azi, te va face să înțelegi că legăturile de familie sunt mult mai puternice și sunt dincolo de ce înseamnă doar viața pe Pământ. ”Și viața continuă” este un film care arată în detaliu viața a două familii din filmul Nosso Lar, ambele filme ecranizate după cărțile scrise de mediumul brazilian Chico Xavier.

La ce să atent/ă când te uiți la filmul ”Și viața continuă”:

  • legăturile de familie între cupluri
  • mesaje și pilde
  • legătura dintre tați și fiice, fiice și soții lor

Filmul este plin de semnificații, vă las să le descoperiți voi și așa veți conștientiza de ce simțiți legături speciale cu persoane pe care nu le-ați văzut niciodată sau de ce respingeți anumiți oameni, chiar și de la distanță. Vizionare plăcută!

Sigur ați observat și alte lucruri, care mie mi-au scăpat, așa că vă rog să povestiți ce v-a impresionat cel mai mult!

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE filmului pe  Facebook și Twitter !

Vezi și:

Nosso Lar – Filmul care prezice viitorul medicinei alternative!

2 thoughts on “Ți-ai schimba percepția despre moarte, dacă ai vedea acest film?

  1. Buna Florentina,
    Iti recomand de asemenea un film extraordinar, daca nu l-ai vazut deja. Eu l-am vizionat de patru ori pana acum dar de fiecare data am decoperit ceva nou.

    Succes in tot ceea ce faci!

Leave a Reply

