Cum să îți faci un super abdomen în doar 8 minute pe zi!

absA venit toamna! Știu că toată lumea se pregătește fizic doar pentru vară, însă propunerea mea este să ne pregătim indiferent de anotimp, pentru că o haină faină stă super bine pe un corp lucrat. Am auzit multe persoane care dau drept scuză concediul sau ieșirile de vară pentru a nu face sport. Eu spun că nu avem scuze, avem doar priorități. Din punctul meu de vedere prioritatea Nr. 1 este să fii sănătos!

Îți propun un antrenament zilnic de 8 minute pentru a avea un abdomen de invidiat. Videoclipul de mai jos este foarte ușor de urmărit (deși este în limba engleză, non-verbalul este evident). Dar înainte de a te apuca de treabă fă următorii pași:

  1. Setează-ți perioada de timp pentru care vrei să faci trainingul (minim 30 de zile)
  2. Asigură-te că ai suficient spațiu în jurul tău pentru a face abdomenele
  3. Da play video-ului de mai jos

Eu am început antrenamentul și o să vă țin la curent cu rezultatele. 🙂

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

