Cauzele spirituale ale bolilor: de ce nu te vindeci de o afecțiune doar prin tratament?

Salutare,

E a Vida Continua...Numai ce am revenit de la Timișoara, drumul e lung. Astăzi vreau să vorbim despre cauzele spirituale ale bolilor și să dam câteva exemple. De asemenea, vă veți răspunde la întrebarea: de ce nu reușesc să mă vindec, deși am făcut tratament? Așa cum vă explicam în multe din articolele mele, nu trebuie să ne raportăm la boală ca la o afecțiune fizică și atât. Boala atunci când se instalează apare mai întâi în câmpurile energetice.

Hai să explicăm simplu, boala este un semnal și un avertisment de la Divinitate că suntem pe drumul greșit sau că am încălcat una sau mai multe din Legile Universului. Legile Universului sunt: Legea spirituală a Unimii, Legea spirituală a Egalității, Legea spirituală a Reflectării, Legea spirituală a Materializării, Legea spirituală a Liberului Arbitru, Legea spirituală a Compasiunii, Legea spirituală a Perfecțiunii, Legea spirituală a Vindecării, Legea spirituală a Unicității, Legea spirituală a Iluminării. Încălcarea acestor legi duce la boală și suferință. Discutate pe larg le găsiți în cartea lui Paul Ferrini, Legile Dragostei, Ed. For You.

Boala nu este o pedeapsă de la Dumnezeu, să nu înțelegem greșit! Boala este un rezultat al faptelor noastre făcut cu știință, fără știință, cu fapta cu vorba și cu gândul. De aceea, nu va mai întrebați de ce Dumnezeu a vrut să mă îmbolnăvesc, ci întrebați-vă unde am greșit și ce ar trebui să repar ca să mă vindec?

Discutarea cauzelor bolilor, conștientizarea și înțelegerea lor fac parte din prima consultație atunci când mă întâlnesc cu pacienții mei. Pe lângă analiza completă pe care o primesc de la aparatul Quantum Analyzer, pe baza rezultatelor și pe baza discuțiilor cu pacientul se observă o schimbare de la prima consultație.

Bolile se vindecă foarte ușor prin:

  • alimentație corectă și personalizată
  • descoperirea cauzelor bolii
  • schimbarea modului de gândire
  • acțiune clară și concisă spre vindecare

O să va enumăr mai jos câteva din cauzele spirituale ale bolilor, atât cele scrise de Valeriu Popa cât și din alte surse, plus afirmațiile vindecătoare:

Ficat (afectiuni)
Cauza : Suparari si emotii primitive. Manie.
Afirmație: Caut iubirea, pacea si bucuria si le gasesc pretutindeni.
Inima (afectiuni)
Cauza : Lipsa iubirii si a sigurantei.
Afirmație : Inima mea bate in ritmul iubirii.
 
Afectiuni ale inimii (tensiune)
Cauza : Stagnarea unor probleme emotionale. Pierderea bucuriei. Impietrirea inimii. Credinta in stres si incordare.
Afirmație : Bucurie! Bucurie! Bucurie! Permit cu iubire bucuriei sa curga prin mintea, trupul si experienta mea.
 
– Atac de cord
Cauza : Stocarea bucuriei inimii in favoarea banilor sau a pozitiei sociale.
Afirmație : Aduc inapoi bucuria in centrul inimii mele. Exprim mereu numai iubire pentru toti.
Plaman (afectiuni)
Cauza. : Incapacitatea de a primi ceea ce ti se ofera in viata.
Afirmație : Accept si primesc cu bucurie si intr-un echilibru perfect tot ceea ce mi se ofera in viata.
Splina (afectiuni)
Cauza : Obsesii. Obsedat de lucruri si situatii.
Afirmatie. : Ma iubesc si ma accept. Cred in viata si in faptul ca ma ajuta. Sunt in siguranta. Totul este bine.
 
Rinichi
Cauza : Criticism. Dezamagire, nereusita. Rusine. Reactii ca ale unui copil mic.
Afirmație : In viata mea are loc numai actiunea dreapta Divina. Extrag numai binele din fiecare experienta a mea. Este bine sa cresc.

Am pus doar cauzele pentru principalele organe ale corpului, organele vitale. Bineînțeles că fiecare boală are o cauza și ca această cauză nu este neapărat una standard, ci și individuală.

Până data viitoare

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

6 thoughts on “Cauzele spirituale ale bolilor: de ce nu te vindeci de o afecțiune doar prin tratament?

    • Buna Adalbert,
      Rinichii mai au legatura si cu exprimarea Sinelui Superior. Tot ce este legat de intestine are legatura cu agatarea noastra de trecut.
      Cum am mai scris in text, aceste cauze sunt, in special, individuale.

      Sanatate si succes,
      Florentina

  1. In vant ma dau dupa astfel de postari !!! pe jumate ca deh …… pai daca vreti binele oamenilor postati tot… nu bucatele poate cineva e plecat pe undeva si nu mai poate gasi postarea …. Zau …. va erijati in vindecatori insa …. nu o prea doriti ….Hai sa va vad iubirea de aproape…. POSTATI TOT….
    uite ca nici eu nu imi dau datele mele reale ….

Leave a Reply

