Cum ne-am distrat la Plai, deși a plouat la Timișoara!

Experiența Festivalului Plai este una deosebită, mai ales prin prisma faptului că întâlnești oameni noi. În cazul eu, pe Aristotel și Dodi. Aristotel și Dodi au fost partenerii mei la Plai unde am preparat rețete extrem de sănătoase și gustoase și le-am arătat participanților că se pot hrăni corect pentru obține maximul de energie și vitalitate.

Demonstrația a început cu Supa crudă de avocado 369. Am adăugat 369, pentru că este o supă bogată în omega 3, 6 și 9 și în grăsimi nesaturate (sănătoase).Supa crema de avocada 369 cu Aristotel si Dodi

Vedetele zilei au fost Roșiile umplute cu ciuperci și semințe de chia. Particpanții la Plai au luat parte la prepararea rețetei.

Participantii la Plai au participat activ la umplerea rosiilor!

Aristotel și Dodi au fost de mare ajutor pe toată durata workshop-ului.

Aristotel taie rosii

Uimiți de rețeta de Roșii umplute cu semințe chia o fost Badea Ion și Badea Gheo!

Badea Ion si Badea Gheo au ramas uimiti de Rosiile umplute cu ciuperci si seminte de chia

”Căpșunica lui Răzvan și Lămâia lui Dani” a fost și ea vedetă la Timișoara

6[1]

Cam atât vă spun despre Festivalul Plai. Mulțumesc celor de la Ottima Pan că m-au invitat să le promovez noul restaurant de hrana sănătoasă, ce se va inaugura curând în Iulius Mall. Așa că, timișoreni, aveți de ce vă bucura!

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

