Cum să obții tot de la viață, simplu și eficient?

Clooney and IDorințe! Cu toții avem dorințe! Îmi doresc să merg într-o călătorie exotică! Îmi doresc să am o familie sănătoasă! Îmi doresc să … Greșit! Total greșit! Toate dorințele noastre ne fac să așteptăm după ele zile, luni, ani sau toată viața. Ceea ce o să îți ofer în rândurile de mai jos este secretul unei vieți frumoase și plină de creație, printr-o altă metoda, mult mai puternică.

Cum să obții tot de la viață, simplu și eficient? Prin intenție! Intenția este cea care crează în Univers, iar noi intenționăm cu știință sau fără știință în fiecare clipă a vieții noastre. Faptul că eu vă scriu aici și acum este o intenție a mea, din trecut, care acum se materializează.

Să vă explic pe scurt cum funcționează INTENȚIA:

  • Intenția este un gând/cuvânt lansat în Univers
  • Prin fiecare cuvânt emis noi creăm o situație care se plasează în Univers
  • Intenția revine la noi în momentul în care suntem pregătiți să trăim experiența

Ce este foarte important de știut! Intenția funcționează cel mai bine atunci când suntem într-o stare generală foarte bună. Dacă se ajunge la un nivel vibrațional ridicat, ea se poate manifesta instant! De exemplu, într-o dimineață scriam pe blog că nu știu de ce protestează lumea pentru Roșia Montană. Seara, eram la protest aflam toate aceste lucruri și făceam ceva practic cu privire la subiect.

Un alt exemplu de a-ți pune o intenție corect. În vara lui 2008, într-o clipă de sinceritate am zis trecător că vreau să văd piramidele din Egipt. A durat o fracțiune de secundă intenția mea.   Peste 4-5 luni, aveam în față descriere a 3 țări în care să îmi petrec sărbătorile de iarnă: Maroc, Turcia și Egipt. Am studiat bine programul fiecărei țări și am ales Egipt, pentru că avea program de bellydance în Noaptea dintre Ani. Am mers în Egipt. O excursie fantastică! Abia după ceva vreme mi-am adus aminte de intenția mea din vară. Uitasem complet de ea.

Și mai important de aplicat este să știi cum să pui INTENȚIA în Univers. Întenționez să …., toate trebuie să înceapă cu INTENȚIONEZ SĂ slăbesc! INTENȚIONEZ SĂ zbor cu avionul! INTENȚIONEZ SĂ am o familie frumoasă! INTENȚIONEZ SĂ am un job mai bine plătit! Toate aceste intenții și multe altele contribuie la starea de bine a noastră (wellness), atât individual, cât și colectiv.

Următorul pas este DETAȘAREA, după ce ai setat intenția gândul tău să fie în prezent! Nu trăi în povestea intenției. Vai o sa merg acolo, și vai cum o să fie, și vai ce o să mi se întample și vai vai. Dacă procedezi așa vei fi foarte departe de materializarea intenției tale, pentru că o ții captivă și nu o eliberezi în Univers.

Experiența se va întoarce la tine când ești pregătit. Fă, de curiozitate, o introspecție în trecut și vezi câte din lucrurile pe care ți le-ai dorit s-au materializat și în cât timp. Sunt sigură că multe dintre ele. Nu uita însă că intențiile negative sunt mai puternice decât cele pozitive. Cu orice ai impregna Universul, acel orice se va întoarce la tine. Să mă fac mai explicită, să nu se întâmple asta, sa nu pierd avionul, sa nu plece el, sa nu piardă echipa mea favorită, să nu…., sa nu…, sa nu… . Acest tip ce comunicare cu Universul îți va aduce exact contrariul lui să nu!

În video-ul de mai jos Jim Carey vorbește despre intenții și despre faptul că ele sunt parte din noi! Este Jim Carey într-o ipostază serioasă. Cred că a intenționat de mult acest lucru! :)))

Faptul că tu citești acum acest material este tot intenția ta de a afla, cunoaște, împărtăși.  Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter  și să INTENȚIONEZI corect!

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

Leave a Reply

