Ritualul mesei – pace, liniște, stomac relaxat și papile gustative fericite!

Pregatirea meseiAseară a avut loc, la Centrul Forța Vieții, primul seminar din cadrul Programului Wellness Tricks. Seara s-a desfășurat frumos și armonios, iar participanții au avut șansa să experimenteze și să conștientizeze cum și ce este important să faci la masă pentru a obține energia din mâncare.

Celebra supă de castraveți a fost primul fel de mâncare servit. La felul principal lintea condimentată oriental și salata de multivitamine făcută în special din rădăcinoase și condimentată cu chimen au făcut papilele gustative fericite. Pentru că masa în sine a fost un ritual, nu am facut poze in timpul evenimentului, doar la început am reusit să fac o fotografie. Dacă sunteți curioși, va aștept la următorul ritual al mesei.

Pe durata seminarului am făcut exerciții de purificare a hranei, de conștientizare a modului și felului în care mâncăm zilnic și dacă este benefic sau nu pentru noi. Ne-am adus aminte de bucatele pe care ni le pregătea mama sau bunicii. Ce vremuri! Participanții au fost foarte încântați de bucatele preparate, iar doamna Maria v-a lăsat un mesaj:

”M-am simțit foarte bine în timpul mesei. Faptul ca Florentina ne-a rugat să ne concentram pe mâncare și mai ales să ghicim ingredientele, m-a făcut să fiu în momentul prezent. Gusturile au fost foarte bine echilibrate, iar felurile de mâncare mi s-au părut grozave! Imediat după ce am mâncat supa m-am simțit sătulă, destul de interesant acest aspect pentru mine. Vă recomand tuturor să trăiți această experiență a Ritualului Mesei. Merită!

Cu drag,

Maria”

Îi mulțumesc Mariei și tuturor participanților la Ritualul Mesei pentru aprecieri și mai ales pentru faptul ca ne-am simțit foarte bine împreună!

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

