Cum a fost la lansarea cărții ”Despre cancer” și ce mesaje am primit de la Lise Bourbeau

cu Lise BourbeauAcum vreo 2 ani am cumpărat cartea ”Ascultă-ți corpul” a lui Lise Bourbeau. Nu știam nimic despre autoare. Pur și simplu titlul mi-a atras atenția și am cumpărat cartea. Cred că a fost mai degrabă o alegere întuitivă. Acum, după ceva timp particip la lansarea unei noi cărți  a autoarei fără să mă gândesc și fără să planific nimic. Interesant nu-i așa?

Nu o să vorbesc despre cartea nou lansată, vă las să o descoperiți voi. Mă voi concentra pe mesajele pe care Lise Bourbeau le-a adus publicului român în cadrul prezentării:

1. Frica nu ajută la nimic! Noi nu suntem făcuți să trăim în frică. Scopul nostru este să învățăm să iubim necondiționat, iar această iubire nu se manifestă doar prin drăgălășenii, ci și prin fermitate și autocontrol.

2. Iartă-ți părinții! Dacă te-ai născut în familia în care te-ai născut, însemnă că sufletul tău a ales să ai experiența respectivă pentru a evolua și a merge la nivelul următor! Toate persoanele din jurul nostru sunt reflexia noastră. Noi nu trebuie să le salvăm sau să ne sacrificam pentru ele, ci pur și simplu să învățăm prin ele!

3. Nu te atașa de persoanele dragi ție!    Nicio persoană de pe acest pământ nu ne aparține! Nu avem dreptul să îi rănim pe cei de lângă noi, dar nici noi să permitem să fim răniți. Atașamentele de orice fel trebuie rupte, iar prin oamenii de lângă noi să învățăm lecțiile necesare.

4. Bolile ne spun ce facem greșit în momentul prezent! Bolile sunt cele care ne împiedică să mergem pe drumul corect din viața noastră. Și tot bolile se manifestă din cauza unei gândiri inadecvate despre noi înșine și mai ales atunci când lipsește iubirea de Sine.

5. Sufletele noastre vin pe Pământ pentru a învăța lecții!         Oamenii mor împăcați dacă au conștientizat că misiunea lor aici s-a încheiat. Ori vin în altă viață pentru a face misiunea corectă și a impresiona sufletul cu lecțiile necesare!

Foarte important ce ne comunică Lise Bourbeau. Ați putea zice: hmm, știu toate aceste informații! Și eu am zis la fel! Însă dacă ele revin la tine și la mine înseamnă că undeva în subconștient ele nu sunt rezolvate pe deplin!

Mi-a făcut mare plăcere să o ascult pe Lise. Am cumpărat și cartea, am primit și autograf, voi reveni cu un rezumat curând!

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

