Tibi Neuronu și Cuplul Funny, vedetele Atelierului de râs!

Tibi Neuronu si Alex AhauSuper distracție, aseară, la Atelierul de râs! Am două cazuri să vă expun: Tibi Neuronu și varianta lui mai tânără (vă explic imediat 🙂 ) și Cuplul nostru Funny Alexandra și Adi. Să revenim la Tibi Neuronu! Pentru cine nu îl cunoaște pe Tibi, Tibi face stand-up comedy, deseară mergem la show. Tibi face multă lume să râdă, iar aseară a venit să învețe să râdă și pentru el! Cea mai tare fază este că Tibi s-a întâlnit  cu Alex, iar asemănările dintre ei sunt unele uimitoare. Vedeți imaginea alăturată. Noi, eram ca în jocurile acelea cu caută asemănările și deosebirile. Aș putea să fac un concurs pe tema asta :)))).

Alexandra si AdiSă-l lăsăm pe Tibi în pace și pe Alex și sa trecem la Cuplul Funny, format din Alexandra și Adi. Pe Alexandra o cunoaștem de la Celebrarea Primăverii dar acum echipa este completă. Nu pot să vă descriu cât de comici sunt ei, pentru că e un lucru natural ceea ce fac. Așa că nu rămâne decât să veniți și voi data viitoare la ”Atelierul de râs – efecte benefice asupra sănătății” să îi cunoașteți.

Îmi cer scuze față de toți participanții care nu au fost menționați în acest articol. Cu siguranță nu se vor supăra pentru că știu că îi iubesc și îi apreciez pe toți la fel. Să vă mai spun câte ceva din ce am lucrat aseară, după care vă urez o zi bună! La Atelierul de râs am studiat sistemul de chackre pentru a ști care este Manipura și Anahata (chackrele pe care lucrăm în timpul atelierului), am învățat să respirăm corect, ca să putem râde corect (știu eu de ce spun asta :))) și Tibi știe), am povestit trăsnăi din copilăria noastră și multe altele.

Cam așa s-a desfășurat Atelierul de râs. Programul Wellness Tricks continuă cu seminarul ”Implementarea de obiceiuri sănătoase – Cum să scăpăm de ”nu am timp”!” pe 29 octombrie, ora 19.00 la Centrul Forța Vieții. Revin cum mai multe detalii curând Vă aștept acolo!

Sanatate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

