Cursurile de actorie o super metodă de dezvoltare personală. Ai curaj să te uiți în interiorul tău?

Vedeți peste tot că sunt la modă cursurile de actorie. Nu este întâmplător! Cursurile de actorie sunt una dintre cele mai eficiente și distractive metode să privești în interiorul tău. Actorii știu asta și cei care fac cursuri de actorie știu asta, iar cei care nu știu află acum.

Am început să fac cursuri de actorie acum un an. Deși din liceu îmi doream să devin actriță nu am avut curaj să dau la UNATC. Am luat-o pe alte căi, televiziune, castinguri. Oh, doamne câte castinguri am picat. Nu eram pregătită. După o perioadă am renunțat. Mi-am zis că nu e de mine și am plecat mai departe. Totuși undeva în adâncul meu știam că este foarte important să fac actorie.

Dorința îmi venea din suflet pentru a putea evolua atât personal cât și în grup. Am căutat pe net și i-am găsit pe cei de la Go Play Art. Prima ședință era gratuită și acum mai este. M-am dus să văd cum e și mi-a plăcut! Am rămas, prețul era unul foarte bun 100 lei pe lună (4 ședințe).

De atunci am experimentat diverse stări, pentru că fiecare la joc sau text pe care l-am interpretat trebuia să mă comport așa cum aș face-o eu în viața reală. Nici nu știți cât de greu e să treci prin stări de frică, de bucurie sau nostalgie într-o perioadă de doar 2 ore.

Acum sunt la texte. Mai am vreo 3 până vine examenul. După care, după spusele lui Felix (trainerul nostru), vom avea un examen cu o comisie formată din profesioniști. Cine ia examenul merge mai departe și va juca într-o piesă cu reprezentație publică.

Vă recomand cu căldură să faceți cursuri de actorie. E mult mai ieftin și mai distractiv decât la psiholog :))) (asta e o glumă de-a noastră internă, nu o luați personal). Și cum știți că eu nu recomand decât ce experimentez, vă spun cu inima deschisă că merită să mergeți la Go Play Art pentru că:

  • este un curs eficient si distractiv
  • veți vedea rezultate concrete în timp
  • este convenabil și accesibil ca preț
  • trainerii sunt foarte buni (Pati si Felix)
  • workshop-urile Go Play Art în afara cursului sunt foarte tari
  • toți membrii grupei ajung să devină prieteni
  • multi vin la agățat ceva :)))), nu se țin ei prea mult de treabă, însă toată lumea e frumoasă.

Cam atât vreau să vă spun despre cursurile de actorie și despre Go Play Art. A, era să uit, mâine de la ora 19.00  începe grupă nouă. Prima ședința este gratuită, mergeți măcar de curiozitate. Eu sunt mulțumită, am dus-o și pe Căpșunica lui Răzvan și lămâia lui Dani la curs :).

Gata cu fotosinteza, cine vrea mai multe detalii să dea click aici http://www.goplayart.ro/cursuri-de-actorie-cursuri-de-viata/.

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

Leave a Reply

