Alchimia gesturilor, cum să îi citești pe alții și cum să îți transformi gesturile în succes

gesturi-degeteSănătate și succes! Așa închei fiecare articol. Vreau ca voi și eu să avem sănătate și succes, iar pentru acest lucru este foarte important să știm să ne observăm, să ne acceptăm atât gesturile pe care noi le considerăm bune, dar și pe cele mai puțin bune, cum ar fi ticurile și nu numai. Toți putem fi maeștri și ne putem transforma viața numai în sănătate și succes, doar să vrem. Pentru mine cursurile de dezvoltare personală sunt foarte importante. Chiar și atunci când nu aveam bani găseam eu o metodă să particip la cursuri. Prin aceste cursuri mi-am dezvoltat abilitățile, iar acum nu mai e nevoie să îmi fac probleme financiare.

Și uite așa am ajuns de la persoana visătoare, care vroia să ajungă undeva doar în mintea ei, la persoana care s-a decis să ia parte la acțiune și să își transforme viața în ceea ce vrea. Asta se numește alchimie. Alchimia gesturilor este cursul unui prieten foarte bun din Brașov, Sorin Peligrad, pe care l-a cunoscut în mocăniță la Maramureș 🙂 și la care vă recomand cu multă deschidere să mergeți.

Sorin vine la București pe 28 noiembrie, săptămâna viitoare, cu un curs foarte interesant, Alchimia gesturilor. Curs care te învață cum să te folosești de gesturile tale și de atuurile tale pentru a-ți transforma viața în ceea ce îți dorești.

Prin participarea la Alchimia gesturilor vei ști :
– Cum să fii tu cel care ”conduce” o conversație, indiferent de natura ei
– Cum să folosești limbajul trupului într-un interviu, ședință de negociere, prezentare publică, etc. pentru a obține ce îți dorești
– Cum să îți dai seama când ești mințit
– Ce înseamnă RSVP și cum să te folosești de asta în plan personal și profesional
– Cum să comunici corect si eficient cu orice persoană, indiferent de vârstă, tema discuției sau alți parametri;
– Cum să citești oamenii dincolo de cuvinte- îți vei putea da seama ce vor să spună, deși nu îți spun clar sau deloc;
– Cum să ai 100% control asupra ta, având astfel și mai multă încredere în tine.

Credeți-mă dragii mei, înainte de a învăța să comunic și să fiu în armonie cu gesturile mele eram mereu prost înțeleasă. Ideile mele bune, eram egale cu zero pentru că nu reușeam să le comunic în așa fel încât să obțin un rezultat. Cu timpul am învățat aceste lucruri. Dacă ar fi existat Sorin Peligrad pe atunci să mă învețe, sau poate exista și nu știam eu de el.

Așa că nu mai stați pe gânduri, înscrieți-vă,  aveți toate detaliile despre curs AICI!

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

One thought on “Alchimia gesturilor, cum să îi citești pe alții și cum să îți transformi gesturile în succes

  1. Multumim Florentina pentru sustinerea ta! Intr-adevar, dezvoltarea personala contribuie la starea de sanatatate, in general. “Mens sana in corpore sano”.
    Sa fim sanatosi si plini de succes!

Leave a Reply

