Curs de Tehnica Radiantă cu marele maestru acreditat internațional, Bebe Stratulat

Fotograf: Gabriel Filip

Fotograf: Gabriel Filip

În ultima vreme mă simt de parcă mi-a pus Dumnezeu mâna în cap! Nu știu ce am făcut într-o viață anterioară de mi se deschid atâtea uși și căi. Am început să lucrez cu shamani, după care am avut experiențe energetice , demonstrative ce-i drept, de nu-ți vine să crezi ochilor. De ceva vreme palmele mi se activează constant. Așa că am decis să fac un curs de activare a energiei interioare. Tehnică Radiantă sau Reiki? Aceasta a fost întrebarea mea pentru o perioadă de câteva săptămâni. Iată că a venit și răspunsul: Tehnica Radiantă.

Când ești într-o stare energetică bună și armonizată nu e nevoie sa faci niciun efort suplimentar pentru a avea parte de experiențe, pur și simplu le iei și le trăiești ca atare. În cazul meu, l-am întâlnit pe marele maestru Bebe Stratulat. Cu siguranță nu este de acord cu formula mea de adresare, însă o merită mai ales pentru vindecările și coloanele vertebrale încovoiate și îndreptate ca prin minune.

Mă opresc din laude, ce e prea mult strică! Așa mi se întâmplă când mă apucă entuziasmul. Ceea ce vreau să va spun este că marele maestru Bebe Stratulat ține cursuri de Tehnică Radiantă Real Reiki Gradul I și II în decembrie pe 6, 7 și 8. Eu m-am înscris deja, după ce am avut o discuție cu dânsul pe tema cursului.

Pentru doritori o să explic în câteva cuvinte ce este Tehnica Radiantă, ce cuprinde cursul, unde se ține și așa mai departe.

Tehnica Radiantă acceseaza  energia-esenta din interiorul fiintei noastre, energia cosmica universala, izvorul de viata din interiorul a tot ce este viu. Este un izvor nesecat, la care, odata conectat, pune în miscare mai multa energie fizica în sistemul nostru, mai multa energie psihica, hraneste straturile noastre interioare, ajustându-se perfect nevoilor personale ale fiecaruia.

Prin cheile pe care le poseda aceasta stiinta straveche, absolut naturala, prin palmele corect activate se poate accesa o sursa inepuizabila de energie, care se afla in interiorul nucleului atomic, dinamizand procesul natural de auto-regenerare si auto-refacere al Fiintei. Ca Tehnica este usor de invatat, putand fi folosita in orice situatie, oricand este nevoie, de oricine care are palmele activate conform proceselor de acordaj. Ea poate insoti si sustine efectele oricarei alte Tehnici de optimizare, inclusiv tratamentele medicale.

Pot deveni practicanți de Tehnică Radiantă persoanele care primesc inițierea în cadrul cursurilor și acordajele energetice de la profesorul maestru.

Ce beneficii obții în urma cursului:

– Optimizarea si vitalizarea pe toate planurile energetice: fizic, emotional, mental, spiritual.
– Mentinerea tonusului, redobandirea capacitatii de refacere si de regenerare a organismului.
– Vitalizarea si activarea sistemului imunitar, prevenind imbolnavirile.
– Micsorarea senzatiei de lipsa de ajutor si de putere, dezvoltand increderea in sine.
– Reducerea efectele nocive ale stresului.

– Dezvoltarea  intr-un mod natural, firesc, a calitatilor umane, cum ar fi: compasiunea, intelegerea, iubirea neconditionata,, increderea in binele vietii.

– Posibilitatea de a practica Terapia Radianta pe tine insuti, pe alte persoane în scopul vindecarii

– Diplomă rescunoscută international. Bebe Stratulat este instructor acreditat nivel international 

– Absolvenții cursului vor fi pe LINIA 6 de MAESTRI (prima linie Maiko Usui, linia 4 dr. Barbara Ray*, linia 5 Bebe Stratulat).

Cursul are loc Tehnica Radiantă are loc la Centrul Forța Vieții, Splaiul Independenței Nr 2J, Et. 1, Ap 6, Interfon 06. Cursul este structurat astfel:

Vineri seara și sâmbătă dimineață: Tehnică Radiantă Gradul I,   prețul cursului 350 lei

Sâmbătă după-masă și duminică dimineața: Tehnică Radiantă Gradul II,   pretul cursului 450 de lei

Numarul de locuri este limitat. Maestul Bebe Stratulat lucrează cu maximum 12 cursanți. Inscrierile se se fac la 0727784667 si pe e-mail la florentina.gionea@yahoo.com cu mentiunea Inscriere Curs Tehnica Radianta.

Sănătate și succes!

Florentina Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

*Cea mai inalta autoritate in domeniul Tehnicii Radiante – The Radiance Technique® este doamna dr. Barbara Ray, care traieste in Statele Unite.  Domnia sa este detinatoarea intregii stiinte complete si intacte a Tehnicii  Radiante – The Radiance Technique®, asa cum a fost mostenita din trecutul indepartat. Domnia sa este singura care educa si autorizeaza studentii, le transmite capacitatea de Instructor de Tehnica Radianta – The Radiance Technique®, Gradul Trei (3B) de profesor. La rândul lor cursanții devin instructori. 

Leave a Reply

