M-am acreditat în Tehnica Radiantă, Gradul I. Am rămas eu surprinsă de reacțiile primilor pacienți

Diploma acreditare Tehnica RadiantaPe principiul, când spun că fac, fac. Am absolvit Cursul de Tehnică Radiantă, Gradul I, cu maestrul acreditat international, Bebe Stratulat.  Nu prea sunt eu adepta postării diplomelor mele pe net, însă sunt multe persoane care ma întreabă ce cursuri am absolvit, unde, cu cine. Așa că diploma de absolvire vine ca o certificare pentru cei care vor și alte dovezi.

Știam de multă vreme că am o oarecare vibrație și energie în mâini și mai știam că este important să fac ceva în a-mi dezvolta această capacitate. Nu vă gândiți că e ceva extraordinar și ieșit din comun. Nu sunt un om supra – normal sau paranormal sau cum mai vreți voi să ziceți. Toți avem capacități energetice, depinde de fiecare să le descopere, acceseze și folosească. Acum depinde și care îți e menirea și dacă ești făcut să practici asta. Cunosc foarte multe persoane practicante de reiki, care folosesc tehnicile doar pentru ei, familie sau cunoștințe.

În cazul meu, Tehnica Radiantă se îmbină foarte bine cu partea de nutriție și wellness coaching. De la absolvirea cursului din weekend unde am primit acordajele energetice necesare am lucrat deja pe 3 pacienți. Am rămas eu uimită de ce poate să facă Tehnica Radiantă.

O să vă dau exemplul Getuței.

Înainte de aplicarea tratamentului de Tehnica Radiantă se simțea obosită, avea și o dereglare la stomac, amețită, palidă la față și cu o stare generală de rău.

După aplicarea tratamentului de Tehnica Radiantă se simțea vioaie, încărcată energetic, zâmbitoare și mulțumită, starea de rău dispăruse.

O ședință de Tehnica Radiantă are următoarele beneficii:

  • re-echilibrează energia internă a trupului
  • aduce o stare de bine generală
  • persoana devine mai vioaie
  • sentimentul de siguranță și încredere (imediat după ședință)
  • ajută în vindecarea afecțiunilor (dacă se lucrează în paralel și pe cauza spirituală a afecțiunii)
  • poate fi aplicată pe orice persoana
  • nu contează vârsta, sexul, religia (inclusiv copiii pot beneficia de efectele Tehnicii Radiante)
  • optimizarea și vitalizarea pe toate planurile energetice: fizic, emoțional, mental, spiritual.
  • menținerea tonusului, redobândirea capacității de refacere și de regenerare a organismului.
  • vitalizarea și activarea sistemului imunitar, prevenind îmbolnăvirile.
  • micșorarea senzației de lipsă de ajutor și de putere, dezvoltarea încrederea în sine.
  • reducerea efectele nocive ale stresului.
  • dezvoltarea  într-un mod natural, firesc, a calităților umane, cum ar fi: compasiunea, înțelegerea, iubirea necondiționată, încrederea în binele vieții.

Pentru început se recomanda efectuarea a 8 ședințe 5 ședințe în 5 zile consecutive pentru re-echilibrare și 3 ședințe, distribuite câte 1 pe săptămână pentru întreținere.

În cazul unor dereglări fizice și emoționale se recomandă 2 ședințe consecutiv/zi până la aducerea pacientului într-o stare normală. După aceea se stabilește următorul plan de tratament.

Durata unei ședințe este 1h.

Sper să vă fie de folos informațiile despre beneficiile și efectele Tehnicii Radiante. Dacă aveți întrebări, vă rog să le puneți!

Sănătate și succes!

Florentina Gionea

Consilier în Nutriție și Wellness

PS: Nu uita să dai SHARE pe  Facebook și Twitter !

 

 

Leave a Reply

